09197981547 info@degarnesh.com

آدرس ایمیل

Info@degarnesh.com

تلفن همراه

۰۹۱۹۷۹۸۱۵۴۷

آدرس

تهران – ولیعصر – برج کیان – طبقه ۲۲

سوالات متداول

 

انجام تستها در سازمان باعث چه تغییراتنی می شود؟

اتاق فکر چیست؟

سه راهبرد مهارت حل‌مسئله چیست؟

استراتژی‌های معمولی شامل آزمون و خطا، اعمال الگوریتم‌ها و استفاده از روش‌های اکتشافی است. برای حل یک مشکل بزرگ و پیچیده، اغلب کمک می‌کند تا مشکل را به مراحل کوچک‌تری تقسیم کنیم که می‌توانند به صورت جداگانه انجام شوند و به یک راه‌حل کلی منجر می‌شود.

اهمیت آموزش و توسعه چیست؟ تفاوت باشگاه ذهن با دوره آموزشی چیست؟

(۱) مهارت‌ها و قابلیت‌های کارکنان را افزایش می‌دهد

(۲) پذیرش فناوری و فرآیندهای جدید و بهبود یافته در تولید را تسهیل می‌کند. 

(۳) کارمندان را قادر می‌سازد تا مهارت‌های اضافی را بیاموزند و قابلیت‌ها را توسعه دهند، بنابراین تطبیق پذیری آن‌ها را برای فراهم کردن فرصت‌هایی برای پیشرفت افزایش می‌دهد.

آثار و نقش خلاقیت در سازمان چیست؟

افزایش خلاقیت می­‌تواند تقریباً هر نوع سازمانی را بهبود بخشد. نتایج خاصی از خلاقیت سازمانی را می‌­توان شناسایی کرد، از جمله محصولات و روش­‌های جدید، افزایش کارایی، انگیزه بیشتر، رضایت شغلی، کار گروهی، تمرکز بر رضایت مشتری و تفکر استراتژیک­ در همه سطوح سازمان مشاهده کرد.

خلاقیت حل مسئله را افزایش می­‌دهد. با توانایی تفکر خلاقانه و خارج از چارچوب، احتمال بیشتری وجود دارد که کارمندان راه­‌حل­‌های منحصر به فرد و نوآوری‌ه­ای را برای موانعی که با آن مواجه می­‌شوند ارائه دهند. این اشتیاق برای حل مشکلات می­‌تواند به راه‌­های جدیدی برای انجام وظایف منجر شود و به یک کسب و کار کارآمدتر می­‌افزاید.

امروزه سازمان‌ها در یک محیط جهانی و رقابتی بسیار کار می‌کنند که خلاقیت را حیاتی می‌سازد. خلاقیت چیزی است که به ایده‌های بزرگ دامن می‌زند، طرز تفکر کارمندان را به چالش می‌کشد و درها را به روی فرصت‌های تجاری جدید باز می‌کند.

تفاوت اصلی بین منتورینگ و کوچینگ چیست؟

یکی از متداول‌ترین سئوالاتی که از من به عنوان منتور پرسیده می‌شود این است که تفاوت منتورینگ و کوچینگ چیست؟

در حالی که مهارت‌های مورد نیاز و مشابه هستند هر دو به عنوان ابزار توسعه حرفه‌ای استفاده می‌شوند ولی ساختار و نتیجه کاملا متفاوت دارند.

  • کوچ در یک محیط کسب و کار در درجه اول بر کمک به افراد با عملکرد فعلی خود متمرکز است تا آنها را برای نقش فعلی با موقیت بعدی خود متناسب سازد.
  • با این حال منتورینگ یک رابطه یادگیری است و به طور کلی بر توسعه شغلی طولانی مدت متمرکز است. هدف اصلی هدایت رشد شخصی، ایجاد مهارت‌ها، دانش و درک است. منتور ممکن است از مهرت‌های کوچینگ در مکالمات خود استفاده کنند، اما نقش منتور گسترده‌تر از نقش کوچ است و ممکن است شامل باز کردن درها، ایجاد ارتباط و به اشتراک گذاری تجربیات باشد.

آموزش خودپنداره و هویت چه تغییراتی در نگرش افراد ایجاد میکند؟

رهبری مشارکتی چه تاثیری در تصمیم گیری سازمانی دارد؟

مشاوره در چه سازمانهایی کارایی دارد؟

چگونه میتوان وارد تیم دگرنش شد؟

اهمیت شناخت منابع انسانی، در کجای سازمان نمود پیدا می کند؟

تفکر استراتژسیک در بهروری سازمانی چه تاثیری دارد؟